NewsOne оприлюднив заяву щодо скандального телемосту з російськими пропагандистами

Телеміст з російськими пропагандистами хочуть провести 12 липня

Український телеканал NewsOne, який перебуває під контролем Медведчука, опублікував заяву з приводу телемосту, який планується провести 12 липня разом з російським пропагандистським каналом "Росія 24". Об этом сообщает paralel-media.in.ua со ссылкой на СМИ.

У своїй заяві канал NewsOne заявляє, що проведення телемосту є "необхідним для народів" обох країн, а не для політиків. Також на каналі Медведчука посилаються на телеміст Володимира Познера та Філа Донаг’ю у 80-х роках, які "поклали початок спілкуванню між народами СРСР та США, які перебували, завдяки політикам, в стані Холодної війни".

Цензура кума Путіна: На каналі ZIK Медведчука заборонили показувати протест проти Клюєва

У повідомленні наголошується, що це буде "діалог між народами України і Росії", який є просто необхідним "заради миру". Водночас телеканал жодним чином не згадує про російських пропагандистів, з якими встановлюватимуть зв’язок. Варто зазначити, що першим анонсував проведення телемосту "рупор Кремля" Дмитро Кисельов.

У заяві зазначається, що телеканал отримав низку дзвінків від прихильників ідеї проведення телемосту і нарахував "близько 70 відсотків людей, які чекають прямих політичних переговорів з Росією".

Новина про проведення телемосту між телеканалами NewsOne та "Росія 24" обурило багатьох громадян, активісти закликали організувати акцію протесту біля будівлі телеканалу у Києві.

Розпочатися цей "телеміст" має 12 липня о 17:00 за Києвом та триватиме дві години. Ведучими від "Росія 24" будуть Марія Сіттель та Андрій Малахов, від NewsOne – Василь Голованов та Олена Кирик.

Голова парламентського комітету з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар вже прокоментувала такі наміри на сторінці у Facebook. Сюмар засудила проведення такого мосту, назвавши це зрадою.

Варто наголосити, що проросійський політик та член партії "Опозиційна платформа – "За життя" Віктор Медведчук, хоча де-юре не володіє жодним медіахолдингом, проте де-факто під його контролем перебувають вже три інформаційні телеканали.

Йдеться про NewsOne, "112 Україна" і ZIK. Ними за документами володіє народний депутат VIII скликання Верховної Ради від фракції "Опозиційного боку" та права рука Медведчука Тарас Козак.


Якими каналами володіють українські олігархи / Інфографіка 24 каналу

Про те, які елітні будинки та приховані маєтки має Медведчук – читайте тут

Дивіться відео з усією правдою про Віктора Медведчука:


Джерело статті: “http://24tv.ua/newsone_oprilyudniv_zayavu_shhodo_skandalnogo_telemostu_treba_pogovoriti_n1176288”

ТОП новости

Вход

Меню пользователя